7 راه برای سریعتر شدن در اتصال (اینترنت)های کم سرعت
 
فضای مجازی
استفاده درست از فضای مجازی
 
 

چگونه سرعت وبگردی خود را افزایش دهیم: 7 راهکار برای سریعتر شدن در اتصالات کم سرعت

 

همیشه جالب است بدانید که چگونه اتصال اینترنت خود را سریعتر کنید و یا چگونه سرعت وبگردی خود را افزایش دهید؟

اگر شما تلاش می کنید که ابزارهایی را پیدا کنید که این کار را انجام دهند، دلایلی برای اینترنت کم سرعت است که تلاشهای شما را بی نتیجه می کند. اما راه هایی وجود دارند که شما برای وبگردی سریع می توانید آنها را انجام دهید؛ حتی زمانی که اینترنت شما با سرعت پایین تری کار می کند.

این مقاله به شما نشان خواهد داد (آموزش خواهد داد) که چگونه موقعی که سرعت اتصال اینترنت شما پایین است، بهره وری خودتان را افزایش دهید؟ بسیاری از این مراحل نکات نسبتا خوبی برای افزایش سرعت وبگردی و ارسال و دریافت ایمیل هستند.

 

1- جهت ارسال سریع تر فایلهای گوناگون، آنها را فشره سازی کنید

اگر شما قصد ارسال چندین فایل (برای مثال چندین فایل مربوط به یک پروژه) را دارید، می توانید به استفاده از ابزارهای فشرده سازی (Compression Utility)، حجم ترکیبی آنها را کاهش دهید. فشره سازی فایلهایتان می تواند زمان مورد نیاز برای ارسال آنلاین فایلها را به صورت محسوسی کاهش دهد؛ ضمن اینکه فایلهای فشره سازی شده فضای زیادی را در صندوق دریافت ایمیل (Inbox) شما (و یا دریافت کننده ایمیل) اشغال نمی کند. نرم افزار WinZip تنها یکی از ابزارهای معمول جهت فشرده سازی می باشد.

 

جهت آموزش فشرده سازی در ویندوزهای مختلف روی لینک مربوطه کلیک کنید. (مرجع به صورت انگلیسی می باشد.)

 

Windows 7

Windows Vista

Windows XP

 

2- افزایش سرعت وبگردی با غیرفعال کردن گرافیکها در اینترنت اکسپلورر ویندوز

گرافیک برای صفحات اینترنتی مهم است، اما وقتی که شما آنلاین باشید، آنها زمانی را برای دانلود شدن تلف می کنند. شما به منظور وبگردی سریع می توانید آنها را غیرفعال نمایید.

 

غیر فعال کردن گرافیک در اینترنت اکسپلورر

 

1- انتخاب گزینه Internet Options از منوی Tools

2- کلیک روی تب Advanced از پنجره محاوره ای Internet Options

3- در بخش تنظیمات (Settings) به بخش چند رسانه ها (Multimedia) رفته و تیک گزینه های زیر را بردارید:

* Play animations in web pages

* Play sounds in web pages

* Play videos in web pages

نکته: این گزینه در نسخه های قبل از اینترنت اکسپلورر 8 در دسترس خواهد بود.

* Show pictures

4- روی کلید Apply کلیک کنید. (مانند تصویر شماره 1 در فایل دانلود)

 

برای فعال کردن دوباره گرافیکها، در منوی Tools، در پنجره محاوره ای Internet Options، در تب Advanced، زیر بخش چند رسانه ها (Multimedia)، گزینه های قبلی را انتخاب کرده، سپس روی کلید Apply کلیک کنید.

 

3- ارسال ایمیل با استفاده از لیست مخاطبان (لیست توزیع و پخش Distribution Lists)

اگر شما می خواهید ایمیلی را برای چندین نفر ارسال کنید، یک گروه مخاطب (قبلا با نام Distribution Lists شناخته می شد) را – به جای اینکه افراد مختلف را به صورت جداگانه لیست کنید – ایجاد نمایید. وقتی که شما از گروه مخاطب (Contact Group) استفاده می کنید، پیام بسیار سریعتر و کارآمدتر ارسال خواهد شد. شرکت شما شاید فرآیند ثبت شده ای را برای ایجاد لیست ارسالی ایمیل داشته باشد (احتمالا منظور از این جمله این است که شاید در کمپانی شما فردی برای ایجاد چنین لیستهایی وجود داشته باشد و یا آموزش ایجاد اینگونه لیستها را ارائه می دهد.). در غیر اینصورت، چگونگی ایجاد و ویرایش یک گروه مخاطب در Microsoft Outlook را یاد بگیرید.

 

4- کاهش حجم ایمیل با استفاده از امضاء (Signature) های ساده

امضاءهای موجود در ایمیلها مانند یک تمبر حرفه ای روی پیام شما می باشند، ولی امضاءهای دارای جزئیات زیاد که شامل چندین تصویر هستند، فضای غیر ضروری زیادی را در هر ایمیلی به خود اختصاص می دهند. بنابراین، چنین نامه هایی زمان ارسال هر ایمیلی را به تاخیر می اندازند. اما در عوض، امضاءهای متنی متفاوتی را ایجاد نمایید که با ترکیب فونت ها، اندازه، و رنگ باعث ایجاد امضاءهای ایمیل کوچکتر و سریعتر برای فرستادن و دریافت کردن شوید.

(آموزش نحوه ساختن امضاء ایمیل در Microsoft Outlook)

 

5- با استفاده از حالت Cached Exchange در وضعیت آفلاین کار کنید.

حتی اگر شما اتصال شبکه خود را از دست بدهید (از شبکه اینترنت و غیره خارج شوید)، شما همچنان می توانید به کار خود در برنامه Microsoft Outlook به شرط آنکه از حالت Cached Exchange استفاده کنید، ادامه دهید. با حالت Cached Exchange، یک نسخه کپی از MailBox شما روی کامپیوترتان ذخیره خواهد شد. این کپی امکان دسترسی سریع شما به داده هایتان را فراهم خواهد کرد و مکررا به وسیله سرور ایمیل به روز رسانی خواهد شد. اگر شما آفلاین کار کنید، خواه شما خودتان این حالت را انتخاب کنید و یا به وسیله یک مشکل اتصالی مجبور شوید، داده های شما فورا از جایی که بودید (عملیات قبلی) در دسترس خواهد بود. حالت Cached Exchange نیازمند است که شما با یک حساب کاربری ایمیل Microsoft Exchange Server کار کنید. (جهت آموزش نحوه استفاده از حالت Cached Exchange روی لینک مقابل کلیک کنید.)

 

6- با استفاده از ذخیره صفحات وب، به صورت آفلاین وبگردی نمایید

اگر شما اغلب از یک صفحه اینترنتی استفاده می کنید و یا به آن مراجعه می نمایید، آن صفحه را روی رایانه خود ذخیره نمایید. اگر شما اتصال خود را از دست بدهید و یا شما با یک اتصال کم سرعت کار می کنید، قادر خواهید بود که اطلاعات مورد نیاز خود را خوانده و یا آنها را پیدا نمایید.

 

ذخیره یک صفحه اینترنتی روی رایانه

 

1- در اینترنت اکسپلورر، به صفحه ای بروید که می خواهید آن را ذخیره کنید.

2- در منوی پنجره (همان منوی File)، گزینه Save As را کلیک کنید.

3- در منوی کشویی Save As type، گزینه web page, complete را انتخاب کنید.

4- محل ذخیره صفحه اینترنتی را مشخص کنید.

5- روی Save کلیک کنید.

 

7- باز کردن سریع صفحات اینترنتی با افزایش Cache

اگر شما اندازه Cache فایلهای اینترنتی موقت (temporary Internet files) را در اینترنت اکسپلورر افزایش دهید، رایانه شما مجبور نخواهد بود موقعی که شما از یک صفحه مجدا دیدن نمایید کار زیادی را انجام دهد. بسیاری از تصاویری که قبلا روی کامپیوتر شما دانلود شده اند، مدت زمان باز شدن آنها را در یک صفحه کاهش می دهد.

افزایش اندازه Cache فایلهای اینترنتی موقت (temporary Internet files) در اینترنت اکسپلورر

 

1- از منوی Tools، روی Internet Options کلیک کنید.

2- در تب General، در بخش Browsing history، روی Settings کلیک کنید.

3- در کادر محاوره ای Temporary Internet Files، زیر :Check for newer versions of stored pages، روی دکمه Automatically کلیک کنید. سپس، Amount of disk space to use را حداقل روی 250 مگابایت تنظیم نمایید.

4- روی OK کلیک کنید. (تصویر شماره 2 در فایل دانلود)

 

 

در پایان نیز متذکر می شوم این یک مطلب برداشتی از سایت شرکت مایروسافت بود. بدیهی است که اصل مرجع به زبان انگلیسی بوده و بنده بنا به دانش اندک خودم، اقدام به ترجمه مطلب نموده و آن را با ذکر منبع در این صفحه قرار داده ام. لذا از کلیه دوستان که قصد استفاده از این مطلب را دارند، درخواست می کنم که آنها نیز منبع این مطلب (وبلاگ ..::دنیای ترفند::..) را ذکر نمایید. پس هرگونه کپی برداری از مطلب به شرط ذکر منبع (وبلاگ ..::دنیای ترفند::..) بلامانع می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فضای مجازی و آدرس majaze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 1427
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی


کد شمارش معکوس سال نو



:آدرس سایت فیلتر شده

دریافت کد